in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ruben Snater - WaarBenJij.nu in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ruben Snater - WaarBenJij.nu

in Nederland

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ruben

24 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Het is eind mei 2008. Ik ben in Nederland, aan het wachten, in spanning. Mijn plan is om, vanaf 1 juni, de Kaukasische landen te bereizen in 2 weken, en dan de Zijderoute-reis (van Sawadee, vanaf 17 juni) te begeleiden. Maar de visa kosten zo veel tijd dat ik nog steeds aan het afwachten ben. In de tussentijd wat leuke fotootjes als test..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2008

Kirgizstan

19 Juni 2008

leider van de Turkmenen

16 Juni 2008

de Kaspische zee over

11 Juni 2008

fotoos

11 Juni 2008

Sjekkie
Ruben

Actief sinds 24 Mei 2008
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 24109

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: