fotoos - Reisverslag uit Bakoe, Azerbeidjan van Ruben Snater - WaarBenJij.nu fotoos - Reisverslag uit Bakoe, Azerbeidjan van Ruben Snater - WaarBenJij.nu

fotoos

Door: reizenderuben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

11 Juni 2008 | Azerbeidjan, Bakoe

Ik krijg het op eerdere pc s niet voor elkaar foto s te plaatsen helaas! maar nu lukt er in ieder geval iets.
Deze laatste foto's zijn van de dreigende lucht bij de wandeling in het Borjomi PANpark, twee aardige meisjes in Tbilisi (waar veel mensen instemden met op de foto gaan), enthousiaste petjesverkoopsters in Seki, broer zus en vriend en 1 van de beste scheerders ooit!

  • 12 Juni 2008 - 10:13

    Leen:

    Hee lieve Ruben, leuk te zien dat jij nu ook een reissite hebt. Ik geniet van het lezen van je verhalen en je enthousiasme voor die regio. Sinds Mieke een paar jaar geleden met superenthousiaste verhalen uit Georgie terugkwam, heb ik ook reiskriebels die kant op. Jij inspireert me weer om echt die kant op te gaan.

    Met mij alles goed, ben gisteravond teruggekomen van het uitzetten van een nieuwe Loopend Vuurtje wandelreis in het zuiden van Spanje.
    Het is bijna niet te geloven dat het achterland van de toeristische kermis zo mooi is. De Bernia en de Jalon vallei zijn prachtig. Diverse kust- en bergwandelingen gemaakt. En het Spaanse eten, bier, de Rueda wijn en de Ponche (Spaans digestief) smaakten weer vanouds!

    Kun je Oranje kijken daar?
    Goeie reis verder en tot mails. Hug en kus van Leen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Azerbeidjan, Bakoe

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2008

Kirgizstan

19 Juni 2008

leider van de Turkmenen

16 Juni 2008

de Kaspische zee over

11 Juni 2008

fotoos

11 Juni 2008

Sjekkie
Ruben

Actief sinds 24 Mei 2008
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 24107

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: